Klockrent!! =)

Har lite bråttom så jag har inte riktigt tid att förklara för er som inte förstår det roliga men Norrköping kallas för Peking och den 28:de april så är det match mellan Norrköping- ÖSK....


....Is´nt this picture funny? =P


image702

Med en riktig snygging där på vänsterkanten ;-)
Jag säger bara två ord; Voff Voff! =P

Give me a comment!
Postat av: Frida

I know, HAHA visst är hon fin Anne !

Japp! har stort problem med det där med skor, Hade alldeles för många och absolut inte råd så har fått trappa ner :( snart kommer ju dock sommaren med massvis av jobb och massvis med pengar;) jag får helt enkelt resa bort och köpa mig en drös med skor!

Människans bäste vän;)

2008-04-23 @ 23:28:56
URL: http://neatoc.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0