It´s like a dream...

Denna klänning får mig att tänka på Rom. Tänk om man kunde träffa någon snygg italienare....eller förresten...stryk det....vi säger....hm...någon snygg ÖSK:are bosatt i Rom och gå på opera och äta romatisk middag....hm....okej... sjävla upplägget är väl inte så mycket mig men idéen är fin....och klänningen är gudomlig.


Hm...upplägg...upplägg....


Okej, skit i ÖSK:aren i Rom, operan och den fina middagen och ge mig istället klänningen så är jag nöjd sen....


image727


I would feel like a real lady.....eller något i den stilen...
Men va fan, klänningen är ju ursnygg även om användningsområderna är få!!!
Jag SKA ha den!!!


Men nu ska jag, återigen, soooova!!!!


Give me a comment!
Postat av: dookie

svar: hoppas verkligen inte på läcka, för det var det här förut innan jag flyttade in ;p men dina förklaringar kändes bra, hoppas på nåt av det även fast det inte lät så kul. parasiter? uuuh

2008-04-28 @ 09:02:23
URL: http://dookie.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0