Intet nytt på Helena-fronten

Ikväll har jag tagit det lugnt. Inget festande eller liknande. Måste ju ta igen mig efter en vecka som heltidare =P

Satt just och räknade ihop mina räkningar för april månad. Usch, ingen vacker syn. Men jag lever inte över mina tillgångar ialla fall och det är väl typ bra. Eller det är jätte bra visserligen men eftersom jag fortfarande har slutsumman på kommande månadens räkningar i huvudet så har jag svårt att få fram någon direkt lycka.

Fick för övrigt veta att en av mina jobbkompisar, 21 år, är gravid i typ 3:de månaden. Kul kul....Börjar förstå vart temperamentet kommer ifrån....neee, nu var jag elak. Det blir nog trevligt för henne och hennes sambo att få barn. Dom passar sååååå bra ihop. Bråkiga och allmänt störda har jag fått detta par beskrivet som. Men men, så länge båda två är lika störda så lär ju den ena i alla fall inte störa sig på den andre....eller nått.

Tror jag bör gå och lägga mig. En aning trött. Men sov gott så höres vi imorgon!!! =)

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0