I´m in loooove!!!

Sorry Jocke
men när blodklumpen slår ett extra slag så vet man att det är kärlek och jag har totalt förälskat mig i Bags and Fashion! Så underbara. Har just beställt hem lite mer grejor.

Dagens internetshopping har gått loss på ca 2000:- och mitt konto skriker "AAaaahhhhh" av smärta =P


Hihi, usch, imorgon är det jobb. Men först ska jag hämta ut två paket på posten. Fur jag nu i helvete ska hinna med det? =/

Min nuvarande besatthet är skor och örhängen. Och favorit symbolen är peace-märket som jag tidigare hatat.


SOV GOTT!!!! =D

Pssst....

image629

....Ett av dom paren örhängen jag beställde hem. Läckra va? =)

image630

Snyyyyyygga och kostade bara 99:-


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0