Helt slut! =/

Jag är jätte trött efter att ha jobbat idag. Förstår inte vad det är med mig. Antagligen intrigerna och skitsnacket som svämmar över på jobbet. Vissa människor har alldeles för lite att göra i sina egna liv så de lägger sig i andras. Suck. Jag blir så trött.

För övrigt är väl allt bra. Imorgon är det ju Valborg och då ska jag hem till min vän Lina och grilla med gänget. Var ett tag sen jag träffade dom. Senaste gången jag träffade Lina var på Nyår. Fast å andra sidan så vet väl alla hur det blir när man blir nykär och skaffar pojkvän =p Vännerna har en benägenhet att blir en aning bortglömda.
Så det känns riktigt bra att få träffa dom igen =)

Så här såg jag ut idag för övrigt. Har alltid haft vanan att ta en bild av mig på morgonen när jag står framför spegeln i hallen, redo att ge mig av till skola eller jobb. Gjort så de senaste tre åren. Liten ego-stund sådär =P

Kom på att jag lika gärna kan visa bilden. Nu förtiden tar jag bild på mina skor också. Kul....eller nått.


Shit vilka gräsliga bilder det blir när man är darrig på handen och har en mobilkamera =P


image733

image734

image735

Jeans: BikBok
Skjorta: H&M
Tröja: Haléns.se
Skor med hög klack: Haléns.se 

Hade strumpor i skorna eftersom mina fossingar fortfarande anser det vara lite kallt ute =)


Nu ska jag slänga mig i sängen, dra igång ett avsnitt av Desperate Housewives, käka kina puffar och Malaco Truly =)

Höres imorgon!!

Give me a comment!
Postat av: Anonym

Godnatt och hoppas du får en mysig valborg. Hehe :)

2008-04-30 @ 00:36:49
URL: http://em1.blogg.se
Postat av: Micca

Jodå:) Det är en hel del skillnad :P
Jag har inte så mkt smink på gamla bilden faktiskt, jag hade väldigt smalt noppade ögonbryn då och jag har väldigt mörka ^^,
Lite mer mascara kanske. Och ja..långare hår :p

Annars så vägde jag nästan 10Kg mer på gamla bilden, vilket jag saknar : (

2008-04-30 @ 08:18:19
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0