Härlig dag =)

Kom hem för en liten stund sedan. Sitter nu med en kopp te framför min laptop och snörvlar lite grann. Håller på att bli fökyld så nu är det massa te, medicin och sömn som gäller om jag ska hinna bli någosånär frisk till på måndag. Hatar att behöva stanna hemma från jobb.

Men men, hur som helst så hade jag och mor det jätte trevligt på stan. Vi köpte en jacka, tre toppar och ett par jeans till henne och en kaffe latte till mig =P

Nu sitter jag och lägger in räkningar. Alltid lika skönt att få lägga in betalningar och veta att man sköter den delen.

Näpp, nu ska jag kolla webbshopparna efter någon snygg klänning att ha på den kommande företagsfesten.
Kommer sedan lägga in bilder på de vid det här laget omtalade grejerna jag fick hem med posten =P

Höres om en stund!!


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0