HAPPY!!!!

Kom upp klockan 7:30 i morse. Precis som jag hoppats på att jag skulle klara av. Ska strax dra iväg och hämta upp de två paketen från posten. Hatar att behöva åka buss dit. Skulle vara bättre om det fanns ett posten på pressbyrån typ =P Myyycke närmre.

Hade först funderingar om jag skulle göra en sväng in på Gina Tricot och BikBok innan jobbet men har nu kommit fram till att det skulle bara bli allt för stressigt. Behöver typ tre par nya jeans eftersom två par gick sönder nu i veckan. Sen behöver jag nån snygg klänning också och självklart Gina Tricots roliga underkläder =)

Måndagen efter den 25:te blir det stor shopping. Då ska jag införskaffa allt jag behöver till sommaren =)

Nu ska jag hämta de omtalade paketen. Ha de bra så länge!!



image631
Så här kommer man kunna se mig måndagen den 28 april =P

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0