Hallå!!!!

Inte blivit mycket bloggskrivande den senaste tiden, det ska bli bättring på den fronten. Nu när blogg.se (typ) fungerar igen så ska här göras förändringar =)

Var och jobbade idag, än så länge så är det kul men sånt kan ju skiffta snabbt. Hörde om en del skitsnack som gick runt på mitt förra projekt angående mig. Jaja, folk får väl roa sig så mycket dom vill.
Imorgon börjar jag 12:45 igen och slutar 21:00. Fredag börjar jag 8:30 och slutar klockan 17:00. Hur ska jag kunna komma upp tidigt nog för att komma till jobb i tid? Jag är ju inte van!!! Men det lär ju lösa sig.

Kände att jag varit så duktig idag så jag beställde hem tre par örhängen från cocoo.se =)
Superfina verkligen!
Visar upp dom då jag fått hem dom ,det blir roligare så.

Men nu ska jag ringa Pojkvän Jocke och sedan gå och lägga mig. Tänkte hinna med lite studier innan jobbet imorgon...och att blogga lite förstås =P

Höres imorgon och sussa sött!!!

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0