God morgon!

Har visserligen varit vaken sedan klockan 8 i morse, somnade klockan 5 i natt. Så då förstår ni hur jäkla trött jag är =/

I morse åkte mina föräldrar till Skottland där de ska besöka min bror och hans sambo så nu är det bara jag och min nyrakade pudel hemma =)
Kylskåpet är packat och frysen lika så så jag kommer över leva i några dagar ifall denna förkylning vägrar ge sig.
Annars kommer ju brorsan hem på söndag eftersom han ändå ska hit och lämna in bilen på reparation.

En snubbe kom idag för att titta på vår öppna spis och undersöka skorstenen. Vet ni vad det sjuka är? Han fattade inte att jag var dotter till han som ägde huset och fick uppenbarligen för sig att jag var...hur ska man säga...min pappas partner. Jesus Christ! Att folk ens visar att dom tänker så gör en riktigt förbannad. Undra hur många hushåll han kommer till där dottern öppnar, tror han varenda gång då att här bor en man med en mycket yngre brud.
Ja tjena stolpskott! Kränkande säger jag bara.

Men men, idioter finns det över allt.

Ikväll blir det pasta med min egen köttfärssås, alltså mycket mycket myyycket persilja, vitlök och stoooora mängder svartpeppar och en aning chillipeppar. Hur gott som helst!
Tror jag ska glo på den där nya serien på Kanal 5 också, Dirty Sexy Money. Avsnitt nr 2 visas på Kanal 5 klockan 21 och strax efter klockan 22:35 så visar avsnitt 3 på Kanal 9. Bra va? =D
Hört att serien ska vara jätte bra.

image651

Dirty Sexy Money går på både Kanal 5 och Kanal 9.


Till något helt annat....
Min pudel rakades ner igår vilket var på tiden. Hon har sett riktigt dreggig ut den senaste tiden med den alldeles för långa pälsen. Nu är hon rakad och fin och man ser hennes stora svarta och runda ögon igen. Dom är så söta!

Before.....


Haha, visst är hon söt?

And After....


Klar förbättring eller? Hihi, hon är så söt min pudel.


Nu ska jag gå och vila mig en stund. Kommer blogga om några timmar igen och då har jag massa bilder att visa.
Ha de bra så länge!!!



(P.S. Ni har blivit väldigt dåliga på att kommentera på senaste tiden...snyft =P)


Give me a comment!
Postat av: Nike

M sånt är surt, mycket roligare att skriva när man får kommentarer! :)

2008-04-17 @ 15:40:13
URL: http://nikehalvardsson.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0