God Lördag!

Sov ganska så länge idag, till typ klockan 10 innan jag drog mig upp. Behövde sova ett tag kände jag efter den jobbiga arbets veckan =)

Sitter nu och beställer lite grejer från internet, visar dom när jag fått hem sakerna.

Men jag kan visa denna som jag beställde till min svarta pudel flicka som fyller år den 25:te april....



image624

Erkänn att denna dress är riktigt söt? Då kan jag och Sotis ta våra joggingturer tillsammans i typ matchande kläder....så länge hon inte behöver kissa för då blir det jobbigt...

Nu ska jag gå ner och käka lunch, göra mig i ordning, plugga lite och sedan dra till Pojkvän Jocke där en kväll med vitt vin (för min del) väntar =)

Kommer komma in här senare igen för visso....

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0