Fina grejer det här. =)

Va ju ute en sen kväll på laredoute.se och hittade lite fiiiina grejer som jag länge haft ögonen på. Vågade inte vänta längre så nu klickade jag hem dom.

Detta beställde jag hem....

image690

Riktigt snygga, smala grå jeans. Kostar 554:- (nedsatt)
Finns i andra färger.


image689

Marinblå ballerina skor/promenad skor. Kostar 189:-
Finns i massa andra färger.

image687
image688

Röda och gröna högklackade "promenadskor". Kostar 329:-/st.
Kunde inte bestämma mig för vilken färg jag skulle ha så jag tog båda dessa =P Finns även i svart.


Längtar tills jag får hem grejerna. Det va lite olika leveransdatum på dom men jaja, den som väntar på nått gott väntar alltid fööööör länge =P
Eller, njaaa.

Nu ska jag gå och käka någonting. Hungern har börjat komma tillbaka efter att ha varit sjuk i flera dagar. Imorgon blir det till att gå på jobb. Om inte precis ALLT skiter sig förstås.


Och just de...

Jag: "Jag ska till att blogga lite"
Jocke: "Skriv nått snällt om mig......haha"

Nöjd Jocke?



Give me a comment!
Postat av: Sarah

Fina skor :)

2008-04-23 @ 02:51:06

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0