Festen ikväll =)

Hallå! Just kommit hem från företagsfesten. Är helt slut. Blev lite drama...självklart....som alltid. Nu är det väl tänkt att jag ska sminka av mig och sedan hoppa i säng. Trött som fasen.
Tog några få bilder som jag lägger upp imorgon. Kommer lägga upp bilder på några av mina jobbkompisar dessutom.

Tog dessutom bilder på min sminkning och outfit. Dom blev inte så bra eftersom jag hade super bråttom men dom får duga. Dom kommer också läggas upp imorgon + mycket mer.

Nu är det som sagt avsminkning och sänggående som gäller. Min söta pudel flicka sover redan. Hon är så underbar.

Men men, höres imorgon...eller kanske man ska säga senare idag =P

Hur som helst, ha en trevlig natt!! =)


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0