Dirty Sexy Money

Såg för första gången Kanal 5:s nya serie satsning. Ganska bra faktiskt. Bara andra avsnittet så jag undrar hur dom ska hålla den intressant. Visst, nu är det intressant att han letar efter sin fars mördare och alla intriger m.m. men nån gång måste ju han hitta sin fars mördare.

Det va samma sak med Prision Break, kul i början då serien handlade om hur dom skulle ta sig ut men nu är den bara tjatig.

Hur som helst, avsnitt nummer 2 av Dirty Sexy Money börjar nu på Kanal 9 så jag ska väl se det med.

Tror inte detta kommer bli någon hit för mig men jag måste säga att Donald Sutherland rocks!!!
Sån otroligt cool snubbe med ett unikt ansikte.

image660

Cool snubbe eller hur?



Bäst jag kilar nu så jag inte missar alldeles för mycket =)
Höres sen!!

Give me a comment!
Postat av: MIKAÄLA

tak at du stödjer mej tussen tak :-)

2008-04-18 @ 07:00:55
URL: http://cindirellas.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0