Dåligt dåligt....

Sorry, dåligt med uppdateringar idag på bloggen märkte jag. Va dåligt av mig. Jag tycker ju om att blogga, så varför bloggar jag inte mer? Miffo.

Vad har jag egentligen gjort med min dag?
Ingenting är svaret. Ätit stora mängder (ska lägga upp receptet på en jätte god grönsakssås jag kom på), sedan druckit stora mängder riktig juice, ätit massa choklad tillsammans med min pudel och glott på film efter film på tv.
Och så har jag ju självklart kollat på A shot at Love med Tila Tequila. Skit kul program, massa hetrokillar och massa lesbiska som tävlar om Tila som just kommit ut som bisexuell. Uppenbarligen är denna Tila känd i USAsedan tidigare för någonting. Antagligen någonting som liknar det som våran kära Victoria Silvstedt är känd för by the looks of her.
Men men, alltid kul att se killar slåss och tjejer gå bakom ryggen på varandra och vara allmänt "falska". Två typiska saker från två typiska kön =P
Slagsmål och falskhet, så diffineras män och kvinnor. 

Men hallå! Det är ju sant!!!!


image668

Tila Tequila
Snygg, det är hon ialla fall. Går inte riktigt att förneka precis.

Nu ska jag krypa ner i sängen, läsa lite och sedan somna om. Tänkte gå upp tidigt imorgon för en gångs skull. =)

Sov gott om ni inte redan gör det förstås!! 

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0