Dagens första inlägg!

Har sovit mig igenom större delen av denna dag med. Herregud, när ska allt släppa. Så trött på att vara sjuk och ha migrän och att alla omkring en just då ska börja jävlas och inte förstå vad man säger.
Jag brukar väl generellt vara ganska så tydlig, eller?

Hur som helst, imorgon blir jag nog också hemma från jobb. Febern kommer och går så jag vet inte än om jag vågar ta risken att gå utanför huset. Håller visserligen på att kvävas av rastlöshet men det känns mindre viktigt.

Tanken nu är att jag ska hoppa in i duschen, äta och sedan blogga igen. Ligger ett antal bilder och väntar på att bli uppladdade. =) samtidigt som jag börjar känna mig tjatig som har sagt att jag ska lägga upp dessa bilder men inte haft ork (39 graders feber tar en del energi) att göra så de senaste dagarna.
Men upp ska dom iallafall! Hihi

Vill ni se hur jag har sett ut de senaste dagarna?
Någonting i den här stilen....

Inte vackert att vara sjuk i influensan, men den här bilden bjuder jag på =P
(Bilden är tagen av min mor för övrigt)

Återkommer inom kort, nu ska här duschas och sedan ätas...eller nått.


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0