Bitches!!

Fuck, fick ett mejl från modeakuten som löd på följande sätt:

"Hej
 tyvärr har dessa skor sålt slut. så vi har plockat bort din order och meddelat dig detta."

Är det här allt? Och när meddelades jag om detta?

What the fuck!
Jag fick inget meddelande om att skorna var slutsålda! Hur kunde min beställning då ha gått igenom?
Har dom noll koll på sitt lager eller??

Fasen va irriterad jag blir. Som kund så handlar du hos ett företag för att du vill ha en viss produkt. Företaget går runt och är heeelt beroende av att folk handlar där och sen så behandlas man såhär!!

Aldrig mer att jag tänker handla hos modeakuten. Nä, nu blir det stajl.nu, brandos.se, GoJane.com, Steve Madden och have2have.se som gäller framöver då det kommer till skoshopping =)

Kolla in dessa Blink skor från brandos.se. Mer trendiga skor än dessa får man leta efter...


image694

Eller dessa raringar från Pleaser som finns hos have2have.se...

image695

Eller dom här riiiktigt snygga skorna från stajl.nu...

image696


Varför inte satsa på skrytobjektet nr 1 med dessa Steve Madden skor...

image697

Köp dessa snygga skor från GoJane.com. Dom kommer göra succé i sommar...

image699



Så vem behöver modeakuten undrar jag bara =P


Ha en fortsatt trevlig kväll =)

Give me a comment!
Postat av: Kim Ekholm

sv* Tack ska du ha.
Anorexia säger man men utan A i slutet.

Det är ju en ätstörning så den som är tjock kan även ha det utan att vara pinnsmal. Men som du sa. Den blir mindre efter en tid.

Ha de fint

2008-04-23 @ 22:58:24
URL: http://kimza.se
Postat av: Frida

alla skorna var supersnygga ! är också lite av en shoe`o´holic!

2008-04-23 @ 23:21:43
URL: http://neatoc.blogg.se
Postat av: Klara

Guuud vilka snygg skor!=)

2008-04-23 @ 23:56:40
URL: http://klarabellaa.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0