Bilder från igår!

Hejsan! Sa ju tidigare att jag skulle lägga upp några bilder från igår så här kommer de. De är inte många dock.
Hoppas inte mina arbetskompisar misstycker att jag visar bilder på dom =P
Haha!!


image713

Jag ser en aning dragen ut...


image714

....Jag ser en hel del dragen ut =P




Min über trevliga jobbkompis Mili =)
Förredetta modell dessutom!! Grrrrr





Min toleranta jobbkompis Joppe som står ut med oss idioter i vått och torrt =P




Delar av dansgolvet.
Folk började bli lite onyktra så dansmovesen va väl inte riktigt så graciösa. Haha


image719

Jag, med Jocke bakom mig som aldrig kommer över en 4årings mognad...hoho!


Sådär ja, det var några bilder från gårkvällens festande. Har en hel del till men dom är inte lämpliga att visa =P

Nu ska jag äta nått och sedan krypa i säng. Har ju gått med på att jobba imorgon vilket ska bli kul för det kommer vara trevligt folk på jobbet i morrn =)
Kommer blogga från jobbet imorgon.

********Sov så gott!!!********


Give me a comment!
Postat av: Sarah

bild ett var fin:)

2008-04-27 @ 17:18:56

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0