ÄNTLIGEN!!!

Fasen va jobbigt det har varit att inte blogga. Självklart har jag ett liv utanför bloggandet men det är ändå skönt att ta sig en kopp kaffe, slå sig ner framför datorn och knappa lite på tangenterna.

Märkte dock att det fungerar sisådär att logga in. Varannan gång ungefär.

Hur som helst, pratade med min, förnärvarandet, chef igår om att gå upp på heltid. Han håller i det projekt som jag suttit på fram tills min riktiga chef kommer tillbaka efter sjukskrivningen. Dock fick jag inte heltid på mitt nuvarande projekt utan ska byta till ett annat. Men då min riktiga chef kommer tillbaka så ska jag kiss som ass och se ifall hon är mer villig att ge mig heltid utan att flytta på mig. Men fram tills dess så sitter jag på ett annat projekt alltså.

Börjar idag, klockan 12:45, vilket är läskigt men kul. Jaja, ska gå och göra mig i ordning. Hade tänk hinna ta en bagette på stan innan jobbet. Mums!

Men vi höres senare nu när blogg. se fungerar =)


image622

Bjuder på denna...både bild och kyss och bakisutseende =P

Give me a comment!
Postat av: Sara

Tack för kommentaren i min blogg.
Visst kan det både vara trist och skönt med att bloggen låg nere....
Hoppas din jobbdag går bra!

2008-04-01 @ 15:19:29
URL: http://sarashem.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0