23/4...

....Vilket innebär att exakt klockan 00 i kväll så är det 1 dag kvar till löning! =) Man får ju in pengarna klockan 00 då torsdag blir till fredag =P

UUuuuuuunderbart! Har längtat så mycket efter min heltidslön och dessutom så får jag för förra månaden som deltidare.

Mycket pengar på Helenas konto =D

Ville bara dela med mig av min lycka. Haha.

Sov gott alla! Det ska iallafall jag göra....
......och drömma om natten till fredagen.

Vaddå då? Lite materialistisk får man vara ibland. Omkring 1000:- av min lön går direkt till välgörenhet varje månad. Det ger mig, typ, rätten att unna mig själv saker.
Så de så!!


image693


Dream on....




By the way....
Hoppas porrfilmen var bra Jocke! =P

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0