10 i topp!

Satt och funderade på det här med att sommaren snart är här och kom på att det finns en del saker som jag skulle vilja få gjorda/få köpa de närmaste dagarna/månaderna/åren.
Här kommer en lista på tio saker...

1. Boka resa till Rom, åka i augusti, tio dagar, jag och min mamma. Massa shopping, kultur och maaat.
2. Typ 3 par nya jeans. Taighta stuprör som för engångsskull SITTER BRA och inte hänger vid låren.
3. Söka nytt jobb till hösten. Variation mina vänner!
4. Börja spara pengar till att åka till Skottland till hösten =) 
5. Åka till USA med brorsan till våren 2009. Skulle ha skett denna vår men vi har flyttar fram den.
6. Botoxa alla svettkörtlar. Tänk va skönt att inte svettas nått under de varma sommardagarna hihi...
7. Börja kolla efter vilken utbildning jag ska söka till hösten 2009.
8. Öka mitt sparkonto-sparande så jag får ihop till insatts (och lite till) för lägenhet till hösten 2013 (låååångsiktig planering kallas detta) 
9. Köpa en Chanel väska.
10. Skaffa en labrador och en Sibirian Huskey =D

Detta var en sån där lista som man sätter ihop då man inte har någonting bättre för sig/man har tagit en paus i pluggandet.

Nu ska jag gå tillbaka till studierna. Höres om ett tag! Då kommer jag lägga upp lite bilder.

Kisses! 


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0