VÄSKFROSSA!!!

Okej, som tidigare nämnt så har jag lovat mig själv att jag bara ska köpa en väska i månaden framöver men nu har jag sett tre stycken som jag MÅSTE ha!!! (bilder kommer) Efter omständigheterna så tror jag att jag ska köpa den ena efter löftet om en väskbudget, den andre för att jag jobbat så hårt den senaste tiden och den tredje ska jag önska mig i födelsedagspresent. smart va?? ;-P hihi

Nu är det bara en halvtimme kvar tills man får gå hem. Det blir nog ingen ommöblering ikväll, är alldeles för trött. Ska hem, äta potatissoppa med varmt chiabattabröd, mozzarella, gröna oliver och soltorkade tomater. Sen ska jag sätta mig i soffan och glo på DH (inspelat från kl 21) och tugga natcho chips och dipp.

(oj vad dålig min stavning är idag)

//H

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0