Var stolt över lönebeskedet!!!

Nu har jag ångest, fast av ett annat slag.
Det råkar vara så att jag ringde jobbet och sa att jag inte kunde komma idag eftersom jag var tvungen att studera. Giltig anledning kan vissa tycka, men för mig drabbas mitt samvete ändå av en enorm sten eftersom jag, trots att jag kanske inte alltid tycker om mitt jobb, älskar känslan av att känna  pengar och göra någon nytta.
Det finns få saker som slår den 25:te varje månad då man får hem sitt lönebesked, öppnar det, ser hur mycket pengar man får och suckar belåtet att varenda öre har man själv arbetat för.
Töntigt att uttrycka det så kanske, men det är en känsla som gör en glad och varenda människa SKA vara stolt då de får sitt lönebesked, det finns en stolthet i att arbeta och stå på egna ben, oavsett hur tråkigt eller meningslöst jobbet känns, man ska vara stolt över att man bidrar på något sätt.

Visserligen är det ännu roligare att spenadera dessa pengar på saker.
Här är en sådan sak värt att spendera pengar på;

image16

Erkänn att det är ett jäkligt coolt tv bord!!!

//H

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0