Tisdagens agenda

Idag ska följande utföras;

  1. Studera (Avslutat: 14:24)
  2. Städa (Avslutat 15:32)
  3. Ta bort den is som nu gjort min yttertrapp till en dödsfälla (Avslutat 15:57)
  4. Shopping tur på stan (Avslutat 16:53, blev inga skor, dock en hel del annat) efter de perfekta höga stövlarna med låg klack. (har stört mig ofantligt mycket på att jag inte har några sådana)
  5. Jobba (hemkomst 21:34)

Kanske inte världens jobbigaste dag men eftersom jag är expert på att skjuta på de sysslor som måste utföras så är detta en mycket påfrestande dag.
Undra vart min nya mobil som jag beställde för två veckor sedan har tagit vägen? Hm, ett telefonsamtal till Nokia kanske kan ge svar? Eller vänta....oooorrrrkkkkaaaaaa

image17

Stölarna I kill to have

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0