SoloG:s "mode expert"...

Jag städade nyligen ut min garderob och fann en hel bunt med gamla tidningar från 2004, 2005, 2006 och första kvartalet av 2007. Det intressanta var att jag fann en SoloG tidning som jag bläddrade igenom men stannade då jag kom till hit och miss sidan. Mariah Carey hade där på sig ett par lackleggings och "modeexperten" på SoloG skrev att Mariah borde fatta att sådana leggings aldrig kommer bli inne....någonsin.

Sen attackerades Lindsay Lohan för att hon hade en lång tröja till sina leggings istället för en kjol eller klänning.

och slutligen sade SoloG:s "modeexpert" att fuskpäls va sååååå ute.

hm....okej.....


Jag tror att SoloG borde fundera över sin såkallade "modeexpert". Av alla dissar hon gjorde (vilket var fem stycken) så hade hon rätt på en men otroigt fel på de andra fyra.
Hon skrev nämnligen även att punk/rock chic looken var ute (den stil som Ashlee Simpson hade) vilket den absolut inte är. Senaste gången som rock/punk stilen var så här het (med den svarta skinnjackan, skinn/lack byxorna, de taighta jeansen, skorna m.m.) måste ha varit under dennes stora era på 70-talet.

Rock och punk modet kommer hålla i sig över sommaren och kommer säkert tona över till en blandning av 70-talets mörka kläder och 80-talets ljusare rock´n roll mode.

Men vad vet jag, jag tänker inte dissa någon som kommer med "nytänkande", jag vill inte skämmas som SoloG:s "modeexpert" säkert gjort över sina nedlåtande kommentarer till vår tids modelejon.

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0