Shopping

Hittade inte skorna jag var ute efter men då mina högklackade kängor (från DinSko) gick in på H&M så tog ha begäret fart.

Det blev följande plagg som fick följa med mig hem igår efter shoppingrundan:

image20

Ski-pants

image21
Beige skinn jacka

image24
Svart tröja med broderad detalj
image25

Väska

image26
image27



















Och två identiska tröjor men med olika färg (kunde inte bestämma mig)
Men nu med facit i hand så börjar jag fundera på ifall jag vill ha dessa två. De glittriga trådarna kliar något infernaliskt
och jag vet inte om jag kommer stå ut.

Keep or return?

Give me a comment!
Postat av: VintageRetroPrinsessa

skipants är oerhört snyggt ;)

ha en fin onsdag kväll mvh Jessica

2007-11-14 @ 14:13:57
URL: http://www.bambii.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0