Så var man här ändå...

Efter noga eftertanke har jag tillslut övertalas till att starta blogga.
Men jag har avgörande funderingar...
1. Hur kommer det sig att folk tycker att bloggar är så intressanta? (nu är ju jag en av dem som älskar att läsa bloggar så jag borde nog sitta på svaret)
2. Hur får man sin blogg intressant?

Jag har ombetts skriva om mode (vilket typ varannan gör) eftersom det, enligt mina vänner, är något som jag uppenbarligen har en väldigt nonchalant attityd till. Jag erkänner att jag har alldeles för mycket kläder och jag älskar varenda plagg men så intressant är väl inte mode, eller?

Jag hoppas iaf att jag kommer fortsätta detta påhitt, alla säger ju att det är så roligt men det återstår väl att se.

Ifall ni har några tips så dela gärna med er. Alltid kul att göra vad man kan göra fel innan man gör bort sig totalt.

//H

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0