OOOhhh yes

Jag hatar päls och de få gånger jag har tvingats prova på en pälskappa så har jag bara känt mig smutsig. Dessutom ser tjejer (alltså kvinnor under 75 år) bara ut som extremt billiga prostituerade som försöker framstå som mer sofistikerade. Usch usch. Däremot kan jag bli glad då jag ser någon känd person gå omkring i fuskpäls, det får mig att hoppas att alla de som önska att de hade en minkpäls påverkas av den kändisen och istället gör på en fuskpäls. För visst, själva pälslooken är snygg men inte om det är ett dött djur man har runt kroppen. Då känns det bara makabert.
Men men, här kommer en riktigt snygg FUSKpäls jacka som jag ska attackera den 29 november...

image35

...från H&M och för bara 149;-

Länge har jag velat ha plädar i fuskpäls men där stråna inte kändes så plastiga och nu har jag funnit dem. Beställde dom och trodde att jag skulle bli besviken. Men jag njuter av dess sällskap...

image36

...och...

image37
(psst, till den vita pläden finns också matcjande toffler...hihi)

//H

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0