HATT FNATT!!

Jag tittade just dystert upp mot min hatt hylla bara för att komma fram till att jag inte har tillräckligt med ordentliga hattar. Det råkar vara så att jag är otroligt godissugen och känner för att gå iväg till butiken. Men jag vet att alla kommer glo på mitt bleka, sjuka, osminkade ansikte med de mörka ringarna och jag är tillräckligt irriterad för att ha folk som glor på mig. Därför funderar jag på om det inte skulle vara en bra idé att införskaffa en bra hatt som jag kan slänga på mig nästa gång jag är sjuk och ska till affären. En hatt för varje tillfälle så att säga.

Hm, tålls att tänka på....

Här är en annan som använder hatt i ett försök att dölja sitt osminkade och sjuka ansikte för omvärlden....
image47

....eller vänta, han ser nog ut så där på riktigt ;-P

Give me a comment!
Postat av: Anonym

ha ha den va bra

2007-11-21 @ 21:32:06

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0