Födelsedag!!!!

Nästa helg fyller jag år. Jag tänker inte påstå att jag är rädd för att bli äldre som alla andra gör. Jag har många år kvar innan jag når högre ålder men självklart är jag rädd för den dagen som jag blir 30 år. Då är man stor och ska ta mer ansvar än vad man redan gör. Men det är många år tills den dagen kommer och fram tills dess tänker jag försöka mjölka det mesta ur mina födelsedagar. Presenter, presenter och åter presenter!!!!
JUST NU ÄLSKAR JAG ATT FYLLA ÅR!!!!


Sitter för övrigt på jobbet och har en skit dag. Längtar tills jag får komma hem. Håller på att möblera om och organisera om i garderoben.

Give me a comment!
Postat av: Erika

Hej! Jag tänkte fråga vad du jobbar med?

2007-11-20 @ 19:20:57

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0