Fobier

Dessa är min fobier:

¤ Höjder- jag klarar inte av att åka rulltrappa utan om möjligheten finns så söker jag mig till en hiss eller frågar mig själv om jag verkligen måste upp på det nästa planet, jag menar middag kan man ju få hemkört. Om det inte finns något alternativ så hukar jag mig tills jag står på alla fyra och då, med slutna ögon, kan jag ta mig upp för hissen.

¤ Vatten- jag hoppar aldrig i en bassäng elelr sjö utan att någon visat att det är ofarligt och då går jag i bassängen och i och med detta blir utskrattad av mina vänner som tycker att jag är för ung för att gå i en bassäng.

¤ Mörker- efter att ha hittat en försmak för Zombie filmer (som jag älskar att se på) och börjat samla på sådana så utvecklades min rädsla för mörker. Jag har sett så många zombie filmer att jag nu mera tror på zombies och därför klarar inte av ett mörkt rum eller att sitta ute till mörkret faller. Jag vill hinna se zombien innan han biter mig och därför kunna springa ifrån honom.

¤ Ex-pojkvänner- av nån anledning så är det sådana jag frukat mest på krogen. Fulla ex-pojkvänner som inte hittat någon ny tjej.


That´s it.

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0