Fest på fredag!

Usch, det ska hållas en stor julfest på en krog som anordnas av jobbet och som alltid så är jag ute i sista stund på min jakt efter något snyggt att ha på mig och dessutom planera för hår och sminkning. Borde ha dragit igång brun utan sol i ansiktet för länge sen. Men men, man får väl gå dit blek då. Det är ju inte helt fult de heller dock skulle jag ha föredragit ett mer levande utseende.
Så nu blir det först två timmars pluggande och sedan ut på stan och i ren panik försöka hitta något att dra på mig imorgon kväll.
Önskade att jag kunde ta en cigg nu men icke. Här ska man bli duktig och jag har lovat att jag måste straffa mig själv om jag röker. Vad straffet skulle bli har jag ännu inte tänkt ut. Jag är inte så bra på det där med självbestraffning tyvärr...

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0