But whyyyyy????

Eftersom jag just tagit det stora steget ut i blogg världen så blev självklart mina vänner och bekanta nyfikna men istället för att skriva bland KOMMENTARERNA vad de tyckte så skickar de sms. Varför? Skriv en kommentar istället!!! Få mig att framstå som populär puckon!!!
Dessutom kostar ett sms, det kostar inte att kommentera direkt på bloggen. Och för er som klagat på mitt blog namn så ja, jag har en pudel och jag är otroligt stolt över hur jag har uppfostrat denna envisa, aggresiva och helt oemotståndliga svarthåriga flicka.
 Anyway, över till Hayden och hennes underbara stövlar...

image6

...what do you think?

Liknande finns att köpa på catalog.se....

image7

...för bara 195:-


Fick hem mitt par idag =D


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0