Britney

Jag måste erkänna att jag alltid varit ett britney fan på ett eller annat sätt. T.ex. så kommer jag fortsätta köpa hennes cd skivor eftersom jag köpt de tidigare och jag tycker into om att bryta ett mycket fungerande mönster. Sen har jag alltid tyckt om henne för hennes mod och hennes drivkraft men den senaste tiden så har jag börjat fundera på ifall det inte är så att jag beundrar någon som, i likhet med Michael Jackson, är påväg raka vägen in i väggen?
Livsstilen har tagit sitt pris och tjejen med det fina leendet är som bortblåst. De är synd för en gång i tiden (då hon gjorde albumet Ooops, I did it again) så var hon en förebild för tjejer...
Vad är hon nu?

Britney då.....                                                                                                                               
   Britney nu....

image51image53

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0