Alkoholproblem

Har just varit på jul fest med jobbet. God mat och gott sällskap, fram till den ena av mina kollegor (en 31 årig tjej) blev kanon (hon var full innan festen ens börjat) och började få skratt attacker och skämde ut sig själv inför 300 pers.
Jag hoppas delvis att hon skäms på jobbet på tisdag, jag avskyr när folk inte kan kontrollera sin alkoholintag och speciellt i DEN ÅLDERN! 
Meningar som hördes omkring henne var "Jävlar va tragisk hon är" och "Kan ingen bara kasta ut henne". Den delen gör en ledsen, att folk säger sånt så nära att hon kunnat hört det. Förhoppningsvis lär hon sig och kanske tar det lite lugnare eftersom hon uppenbarligen inte lyckats få någon slags rutin i hur mycket man kan klara av å dricka utan istället super som en tonåring.

Men men, nu ska jag käka lite cocktail tomater och läsa några sidor i en bok.

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0