Ahhhhhhh!!!!!

Jag är ett stort fan av kläder som man kan bära på ett nonchalant sätt. Jag tycker inte om outfits som känns för uträknade och avancerade, det känns inte troligt. Mode SKA vara något för alla och man ska inte behöva lägga en förmögenhet på trenderna. Så, hur löser man problemet? Hur förblir man trendig men med en garderob som kanske inte är helt uppdaterad?
Svar; genom den nonchalanta klädseln.
Ashley, Mary-Kate Olsen och Kate Moss är sådana som skapar egna trender som sedan alla andra hänger på.
Skåda en nonchalant uppsyn....

image8

...det är inget speciellt med stilen, trots detta är folk beredda att gå över lik för den tröjan.
H&M 298:- finns även i svart.
tröjan med stuprörs jeansen och det ovårdade håret = 10 poäng!
Ifall man vill öka på effekten så kan man alltid lägga till en hatt eller en väska som stämmer med stilen


Hatt, ASOS, SEK 86.28:-


Väska, ellos 349;-


Nu till mitt "Ahhhh!!!"
Kolla in denna kappa:

image9

ASOS, SEK 790.86:- 
"Klick, klick...klick" Tre klick och så var kappan på väg hem till mig =)

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0