Vill ha en egen jävla måne...

....för typ, allt är surt idag. Ska på jobb om några timmar, folk krånglar och förväntar sig att jag ska reda upp oredan. Tsss, glöm.
Det enda jag ser fram emot är att få dra upp på stan, besöka butiker och andas in den ljuva doften av kemikalier.....mmmmm...

Hur som helst, nu ska jag återgå till pluggandet, sedan shopping och sen jobba. Tycker inte om att jobba då alla andra är lediga. Fast å andra sidan så jobbar alla andra då jag är ledig =P

Att ha slutat röka börjar gå mig på nerverna. Man mår sådär lagom illa av att inte få röka och dessutom så ökar aptiten något fasansfullt (inte för att det spelar nån roll för mig, jag är underviktig så några kilon extra skadar inte) men det är otroligt tråkigt att inte få röka för det är, tro det eller ej, ganska kul å röka majoriteten av tiden. Vad gör alla dessa icke rökare med sina liv? Hur får ni vardagen att bli rolig utan en cigg?

Förstår ingenting. Men sluta röka måste jag väl göra ändå.




Bye bye old friend...


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0