Stressig dag!

Nej nej, missförstå mig rätt, jag har haft en stressig dag men detta är inte nödvändigtvis något negativt. Jag tycker nämnligen om stress men organiserat stress om jag får be. Sådant stress har det inte varit idag. Är fortfarande inte klar än med alla mina göromål och ska nu kila ner och plocka in disken och städa färdigt nedervåningen. Två saker att få pricka av en lista bestående av ca tjugo saker.

Jaja, där kommer förklaringen också till varför jag inte bloggat något tidigare idag. Har helt enkelt inte haft tid.

Imorgon slänger jag in en dagens outfit ialla fall och då är det bäst för er att ni kommenterar för imorgon kommer jag fasen anstränga mig...om jag får tid ;-P


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0