Städning

Hela dagen har jag spenderat med att städa. Mina knän gör ont, mina ögon, händer, axlar, jag är konstant törstig och huvudet är helt slut efter alla papper som skulle sorterats.
Jag har något att bekänna, det råkar nämnligen vara så att jag inte har städat bland dessa papper på några år. Eller lättare sagt fem år. Hittade bilder och kärleksbrev från min dåvarande pojkvän. Läskigt.

Hur som helst, de är slängde och förhoppningsvis är det det sista jag har kvar från det lite smått obehagliga förhållandet.

Nu ska jag dricka en kall cola och gosa ner mig i soffan i väntan på Sex and the City som börjar 00:05 (eller dylikt)

Guuud, va jag känner mig duktig =)

Natti natti!
//Helena

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0