Slö dagen nått sitt slut

Har knappt fått nått gjort idag. Jag som hade tänkt att detta skulle bli en sån aktiv dag. Gick upp halv åtta imorse (TROTS ATT JAG VAR LEDIG) för att vara lite aktiv men denna idé föll snabbt och jag fastnade framför datorn och tv:n. Men jag åkte till stan där jag mötte upp min mamma för some shopping och en snabb fika. Kollade på julklappar åt männen i min familj.
Så här långt har jag kommit i mitt julhandlande:

Mamma: 

¤ Handskar från NoaNoa
¤ Martha. Bok av årets Nobelpristagare i litteratur Doris Lessing. Den första boken i serien som bidrog till att hon fick Nobielpriset.
image79
Doris Lessings bok Martha,
den första i en serie av fem

(det är typ såhär långt jag kommit med klapparna till mamma)

Pappa:

¤Grön snygg slips (han har för många blå mönstrade)....sedan tog fantasin slut och totalt dog ut.


Min ena bror:

¤Babyshambles
- Shotter´s nation (Pete Dochertys band, han må knarka men för det behöver det inte betyda att han inte kan göra musik)
image80
Shotter´s nation

¤Hudvårdsprodukter till förbannelse (han är singel, det är min plikt som syster att se efter honom)
¤ Nissesär från Björn Borg. Brukar inte tycka om Björn Borgs prylar men denna var riktigt fräsch och passade ALLA typer av killar (även de riktigt matcho som min bror)

Min andra bror har varit dum nog att bosätta sig i Skottland och kommer inte hem till jul (sambon och han ska sitta i en lägenhet i Edinburgh och kuckilura) men kommer på besök i januari så hans julklappar får vänta.


That´s about it....for now anyways

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0