Skit dag!!

Vädret ute är inte precis upplyftande och jag som ska ut på stan för den sista julshoppingen. Urk.

Hm, ju fler bloggar jag läser (även dom som inte är "inriktade" på mode) ju mer kommer jag fram till att folk kör mycket på det här Dagnes Outfit, Dagens bild (på bloggaren) m.m.

Kanke man skulle göra nå sånt? Jag är visserligen ganska så kamera skygg och kräver vanligtvis en riktigt god anledning till varför jag ska vara med på kort (försökte skolka från klassfotot, anledningen till varför jag skulle vara med övertygade mig icke) men eftersom det i de flesta fallen bara är en kul grej så kanske jag inte faller ner och dör då blixten går av.
Hm, får konsultera mitt mod och återkomma angående ämnet....

God morgon förresten!!

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0