Översexuallitet på jobbet

Godsöndag!
Sitter på jobbet och tråkar. En jobb kompis sitter och suckar och små stönar hela tiden och då hon pratar med kunder så låter hon sådär sexigt släpig i rösten.
Jag kan säga så här; hon är översexuell och vill hem till sin sambo som uppenbarligen både rakat sig och duschat dagen till ära.
Jag är singel och sexuallitet existerar inte i mitt liv just nu. För mycket jobb, för mycket plugg och för mycket med allt annat för att jag ska kunna hinna med några slags sexuella övningar. Hennes "behov" fick mig att fundera på varför jag själv inte verkar ha det behovet...sen slog det mig som låset på en Chlóe Paddington väskas i skallen; jag tog nämnligen en titt på kontot och kom fram till att jag shoppat upp halva min lön!
Jag kom fram till att jag kompenserar mina mer sexuella behov med att shoppa.
Men min fråga är följande; Vilket är bäst? Missbruk av sex eller missbruk av shopping?

Give me a comment!
Postat av: Anonym

gillar din blogg

2007-12-02 @ 18:00:43

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0