Onsdag "morgon"

Och? Jag vet att klockan är kvart i elva men det är ändå morgon för mig. Jag är trött eftersom jag va vaken halva natten och pratade med en kompis som stött på problem.
Varför ska folks liv vara så problemfyllda? Varför lever inte bara folk så gott de kan också tar de utmaningar som kommer med en tolv centimeters klack spark?

Förstår mig inte på folk...eller så är jag för trött för att orka yppa någon sympati.
Idag blir det i alla fall studier, julshoppande och jobb och i den ordningen.
BUHU!! Jag vill inte jobba. Dö trist att behöva jobba en sådan inne sittar dag som denna då man helst bara vill gosa ner sig i soffan med popcorn, läsk och köra ett Desperate Housewives maraton.






Men men, man måste väl dra till jobb så småningom, räkningarna måste ju betalas.

Nu ska jag shoppa lite via ASOS och sedan återgå till studierna.

Bye bye
//Helena

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0