Nyårs förberedelser...och skor

Och varför stressar jag upp mig?
Ska träffa en kompis utanför Systembolaget om en timme. Inhandla kvällens drycker. Sedan ska jag gå och hämta upp ett par skor på Din Sko, det var nämnligen så att jag såg några jätte coola zebramönstrade dojjor där i fredags men efter att ha stått och väntat som ett fån i kassan i evigheter så sa expediten att hon inte kunde hitta den andre skon (och detta var det sista paret) så jag lämnade namn och nummer och igår (de Din Sko personalen gick egenom sina hyllor) så ringde de och sa att skon var funnen. Happy Happy Happy!!!! Funderar även på två par till skor som var riktigt fina (det är ju rea trots allt) men jag får se hur gör gör (och om de finns kvar i min storlek) hur som helst så har min kompis gått med på att agera bär hjälp då jag ger mig ut i nyårs-shoppings-djungeln.


Hm, undra vad jag ska ha på mig ikväll? Har nämnligen inhandlat fem- sex nyårs outfits (man vet ju aldrig vilket humör man är på) och nu måste jag välja en. 

image192
Mina (blivande) zebra mönstrade skor


Funderar även på dessa....


Vad tycks?

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0