Nyårs fest

Urk, imorgon ska man på fest. Varför får jag alltid sån ångest då det är nyår? Jag vet ju att det finns massor som känner exakt likadant. Och för att inte nämna det där obligatoriska nyårslöftet. Slutade man inte med det i typ nian för att man då insåg att man ändå aldrig höll sitt nyårslöfte? Jag har ialla fall inte avlagt något löfte på flear år och hade en lång diskussion med en kompis angående detta. Han tyckte att man skulle lägga ett nyårslöfte så man har något roligt att se tillbaka till då 2008 tar slut. Något roligt!?!? Och om man inte lyckas hålla det då? Hur roligt blir det då? Man visar för sig själv att man inte är kapabel att hålla ett löfte till sig själv!!!
Nä men visst, jag kan väl försöka......tänk tänk tänk.......




.....tänk tänk......





......tänk.....hm....



(grubbel)


Okej, vi gör så här, jag ska börja spara en tusenlapp mer i månaden på mitt sparkonto och jag ska icke under några som helst omständigheter röra dessa pengar för då får jag brinna i mitt eget konstruerade helvete.


Jaja, de lär väl gå ganska bra. Får väl se om ett år om det gick vägen helt enkelt =)

Nu ska här sovas. Sov så gott alla!!!
//Helena

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0