Nu börjar jag tröttna...

...på H&M.

Det råkar vara så att jag är alldeles för lat för att gå in och verkligen shoppa loss i en H&M butik. Det är oftast fullpackat med folk till prov hytterna och köerna i kassan ska vi inte ens snacka om. Dessutom hittar jag nästan aldrig det jag sett i katalogerna eller på internet. Därför handlar jag nästan bara via H&M online butik.
Problemet har varit att saker har om och om blivit försenat och då det tillslut skickats iväg så har det "glömts bort, "tappats bort" eller helt enkelt kommit fram men ingen avisering skickats ut. Jaja, fick ett paket i dag ialla fall. det andra hade fastnat hos postens stora terminal. Yeah Right.
Men men, här är en del av det jag fick hem i paketet idag....


Väska, jätte snygg faktiskt men verkligen gigantisk. Barkin imitation. Älskar den redan. (haha, Johnny Depp och Orlando Bloom tittar fram bakom den. Kul)


Ännu en väska. Också gigantisk. Då jag packade upp den så trodde jag för en kort sekund att det var äkta skinn men det va det som tur var inte. Himla bra imitation däremot. Sådant vill man se mer av.


Svart jätte gosig tröja (har den redan i både grått och i lila)


Kofta/tunika/you name it. Jätte mysig ialla fall. Köpte en i lila och en i svart.

...sedan kom det hem lite andra saker.


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0