Now I´m angry!

Fick hem en betalningspåminnelse idag. Inget ovanligt i säg, sådant händer ju för alla speciellt om man har för vana att shoppa mycket över nätet. Denna betalningspåminnelse vardock av ett annat slag, det stod nämnligen på räkningen att jag redan betalt fakturan men att jag skulle betala en påminnelseavgift! För vaddå? Ska jag betala en påminnelseavgift trots att jag betalat räkningen och att detta till och med står på påminnelsen??? Varför!? Eller ska man göra så att man ska utgå ifrån då man betalar sina räkningar att det kommer en påminnelse senare och man alltid ska betala 50 spänn extra?? Företagets mycket ologiska utskick har nu fått mig förbannad och jag tänker ringa dem för en förklaring. Har talat med min pappa om det (han om någon kan sånt här) och han har sagt att ifall de insisterar på att jag ska betala påminnelseavgiften så ska jag kontakta jurist. Visst, det är bara femtio kronor men rätt ska fan vara rätt och jag tänker inte sitta och betala femtio spänn för deras inkompetens.

Nu jävlar är det krig!


God morgon förresten
//Helena


Varför klär hon sig såhär? Hon är ju snygg egentligen...

image74

Give me a comment!
Postat av: Anonym

Jag håller emd dig!

2007-12-03 @ 12:30:07
URL: http://gullegryn.blogg.se
Postat av: sanna

vad jobbigt.

2007-12-03 @ 12:32:26
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0