Lista stulen....

....från Kenzaas blogg.


Har du pojkvän/flickvän? God no!
Är du kär? Neee
Hur tidigt stiger du upp? Frustrerande olika
Vem/vilka vet mest om dig? Min familj. De vet ingenting men de ser rakt igenom mig.
Gillar du att slåss? När jag va lite yngre gjorde jag det. Sen gick jag i Anger Managment
Vad ska du göra ikväll? Studera och umgås med familjen
 Har du utländska föräldrar? Mor är från Göteborg, far är från Dalarna. Mer svenskt än så kan det knappast bli.
Var har du ont? Revbenen, efter att skoj boxats med pappa.
Är du bra på att måla? Ingen aning. Men jag tycker om att måla tavlor som är mer abstrakta.
Vem kramade du senast? My loving mother
 Vad längtar du till? JUUUULLLEENN såklart!
Vad heter dina husdjur? Sotis, 7 årig svart mördarpudel. Falkon, 12 årig hyperventilerande undulat. Pricken, 15 årig salamander som nypps.
Har du körkort? Working on that as we speak
Favoritgodis? Lakrits eller viol
Morgon- eller nattmänniska? Var förut en morgonmänniska, fram tills dess att Sex and the City började gå i repris på nätterna.
Sparare eller slösare? Har sparkapital av alla de slag men älskar att spendera pengar. Dock ej på helt värdelösa ting.
Har du några homosexuella vänner? Jo, sånt brukar komma med åldern.
Bio eller promenad? Bio med kärleken, promenad med någon vettig.
Är du kittlig? Yes, om du kittlar mig så slåss jag.
Rädd för insekter? Bara dem som bitts eller bär på smitta. Annars är det lugnt.
Anser du att du är stark? Haha, jodå, jag klara mig.

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0