Leopard mode. Del 1.

Nej, inte mode för leoparder utan leopard SOM mode (hoho)

Jag kommer ihåg då man var liten och leopard färgat syntes bara på de som skulle spela ryska horor i serier och på film, nu syns det överallt och till och med de "kändisar" som anses vara väl klädda har leopard. Det var väl någonstans i mitten av 90-talet som leopard mönstret vann mark hos mode älskarna. Under 70 och 80-talet var det bara glamrockarna, rockarna och deras inbitna fans som glädde sig i leopard.
Jag hade en otroligt snygg leopard klänning då jag gick i ettan i gymnasiet (jag fick många killar genom den kan jag säga) men sen vet jag inte vad den tog vägen. Hm, kanske man skulle gå på skatt jakt på vinden och i det djupaste helvetet av bortglömda plagg i garderoben? Kräver visserligen energi, sådan enerig som jag inte har en dag som denna. Får ta det en annan dag.

Hur som helst, är verkligen leopard mönster snyggt eller är det fler än jag som tänker ryska horor då man ser det?

Exempel på leopard mönstrat...



Denna påminner om den klänningen jag hade/har någon stans i röran....



Ryska prostituerade?...



Vad man än väljer så kan man uppenbarligen ha leopardmönster till allt....




Me loves fashion!!! =)
//Helena

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0