KAOS!!!!

Kaos varning!! Samtidigt som telefonen ringde så kokade pastavattnet över och samtidigt som detta hände så ringde det på dörren och min hund satte en bit av sitt tuggben i halsen. Efter mycket om och men så lyckades jag lösa situationen.
Hur då?
Genom att prioritera. Vad var viktigast?
För att undvika obehag så drog jag snabbt kastrullen från spisen och lät den pysa på sedan sprang jag till hunden och stoppade ner två fingrar i halsen på henne och fick upp, voilá, en stor bit av ett tuggben. Sedan kutade jag till dörren där min smått irriterade kompis stod (irriterad för att ha fått stått och vänta) bad denne att vänta ytterligare och skulle precis svara i telefonen då den slutade ringa. Min mobil började surra och då jag svarade så var det pappa i luren som undrade varför jag inte svarat i telefonen hemma och var jag höll hus.

Mitt tålamod räckte faktiskt till och nu har jag och min kompis ätit en något överkokt pasta men bra ändå. Nu ska vi dra ut på stan för att sedan kunna pricka av några ärenden på listan. Sen blir det snabbt hem, en ännu snabbare springtur och sedan iväg till jobb...

...lugn lugn, jag hinner, börjar ju först jobba kl 17....vänta nu...KLOCKAN 17!!!!!! AAAAaaaahhh, kaos....skynda skynda!!!!

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0