Julen runt hörnet

Snart är det jul och hela min familj har kommit i julstämning, förutom jag, visserligen kan detta bero på att jag är helvetiskt bakis från igår. Usch, skulle ha druckit mer vatten. Kom hem strax efter kl 3 i natt och vaknade kl 6. Skulle iväg kl 8:30. Usch Usch Usch.
Men men, hade kul igår i alla fall. Hände en hel del spännande saker som jag ska berätta i mellan dagarna om. Eller spännande är inte rätt ord, ångestladdade grejer som kommer få följder då vi kommer tillbaka till jobbet i januari. Jag kan säga såhär, det handlar om mig, en flaska vin och en manlig arbetskamrat. Ooo ja, ångest. Därför kan jag inte berätta idag om det. Måste ta hand om min ångest först. Eller först måste jag bli av med baksmällan och sedan kan jag hoppa på vägen till att förinta ångesten. Bästa sättet att bli av med bakissmällan? Stora mängder mat från Max =P

Puss på er!!

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0